آهنگ Khab Didam آهنگ خواب دیدم اسم تو مهر جانمازم شد اشک یک مرد سخت میریزد اینستاگرام میلاد بابایی با تمام قوا برم گران پرده پوشانده هر نمایی را پنجره در اسارت دیوار ترس من روی تخت میریزد چشم ها را به دور میدوزم چشم ها را به هیچ میدوزند چهارچوب مرا تکان داده است حبس در جعبه های تو خالی خانه ام زیر سیل پنهان بود خواب دیدم خانه ات آباد خواب دیدم که خودکشی کردم خواب دیدم که فصل بوران بود خواب دیدم که گریه میکرم خواب دیدم گریه میکرم خیس کردم تمام خوابم را دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی 96 دست در پیچ تند موهایت دکلمه جدید عارف تشکری روز مرگی ام مداوم شد سهم قلاب من نخواهی شد عکس و بیوگرافی میلاد بابایی قفل کردی تمام درها را کانال تلگرام میلاد بابایی کفر یعنی تمام یأمیه ها ماه من پشت ابر پنهان است من که مرد جنون تو بودم میلاد بابایی یک نفر بین ما دو تا مانده دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و کیفیت عالی mp3

 میلاد بابایی خواب دیدم

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی خواب دیدم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد بابایی به نام خواب دیدم با لینک مستقیم و کیفیت عالی + متن آهنگ و پخش آنلاین

(Download New Song By Milad Babaei Called Khab Didam (Ft Aref Tashkori