فعالیت در شبکه رادیویی کانال تلگرام صدیقه کیانفر وقتی سر کار می روم اطلاعات عمومی سبک زندگی مطالب جالب و خواندنی,عکس جدید گالری تصاویر زیبا و دیدنی عکسهای بازیگران

ماجرای بستن صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت به درخت

ماجرای بستن صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت به درخت

عکس : صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما گفت:مدتی بیمار بودم واستخوان هایم درد می کردند و در واقع این درد شدید از ناحیه کتف به سایر نقاط بدنم منتقل شده بود.بازیگر زن

اطلاعات عمومی وی ادامه داد:مشکل مفصلی در کتفم از زمان سریال امیر و غول چراغ جادو اثر امیر حسین قهرایی ایجاد شد.

کیانفر توضیح داد:درآن فیلم مرا به عنوان یک مجرم به درختی بستند و حدود 4 ساعت به درخت بسته شده بودم والان نتیجه این اتفاق را می بینم که تاندون ها در ناحیه کتف مشکل پیدا کرده است.

وی یادآور شد: سر مشکل استخوان ها به پزشک مراجعه کردم و خدا را شکر این دکتر به من کمک کرد که با لطف پروردگار هم اکنون حال خوبی دارم و مشغول فعالیت هستم.

بازیگر سریال پرمخاطب پهلوانان نمی میرند ” تصریح کرد:این اتفاق مربوط به سال 79 بود که به یاد دارم از نظر مالی هیچ چیزی به هیچ فردی داده نشد البته این بخش از موضوع برای من چندان اهمیتی ندارد.